OKREŚLIĆ SWOJE POTRZEBY I CELE
Przede wszystkim ważne jest, aby każda firma określiła swoje potrzeby i cele. Aby rozsądnie wybrać rodzaj agencji cyfrowej, konieczne jest zatem działanie zgodnie z przedmiotem działalności. Dzięki temu będziesz wiedział, czy powinieneś wybrać agencję z globalną strategią cyfrową, czy też taką, która oferuje bardziej specyficzne usługi. Dla firmy, która chce rozwijać swoją obecność w sieci, bardziej odpowiednia jest współpraca z agencją, która będzie w stanie doradzić jej w zakresie skutecznych środków komunikacji i różnych dźwigni, których należy użyć. Pozwoli to na zwiększenie znajomości marki w sieci. Z drugiej strony, jeśli firmie zależy na szybszych i wymiernych w czasie efektach, najlepszym wyborem będzie agencja specjalizująca się w SEO.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O AGENCJI
Kiedy masz już jasny cel, zacznij pytać o kilka agencji. Aby to zrobić, należy wziąć pod uwagę opinie usługodawców, którzy już współpracowali z taką agencją. Spójrz na strony internetowe niektórych agencji, aby rozpoznać ich usługi i metody pracy. Stamtąd będziesz miał również rodzaj usług, które oferuje w zależności od sektora działalności. Należy również sprawdzić, czy informacje na jej stronie internetowej są aktualne. Stosunek jakości do ceny jest kryterium, którego nie należy lekceważyć. Aby nie natknąć się na oszustów, sprawdź ceny agencji cyfrowej. Uważaj, jeśli stawka jest zbyt niska lub zbyt wysoka. Lepsza agencja często wyświetla też na swojej stronie certyfikaty Google Adwords lub Analytics. Jest to dobry znak, należy preferować tego typu agencje.
OPINIE O AGENCJI
Ponownie, ważne jest, aby zapoznać się z uwagami pozostawionymi przez klientów. Profesjonalna agencja jest zawsze doceniana przez swoich pracowników. Są to czynniki wpływające, których nie należy pomijać. Reputacja agencji cyfrowej może być oceniana na podstawie ilości publikacji na jej blogu, nagród i obecności w reklamie. Dlatego też wydaje się, że idealnym rozwiązaniem jest przeprowadzenie badania na temat jego obecności na portalach społecznościowych. Możesz sam ocenić jej reputację, zapisując się do jej sieci społecznościowych. Możesz również zobaczyć jego obroty, liczbę klientów i pracowników, aby uzyskać wyobrażenie o jego wiedzy w sieci. Oprócz reputacji firmy można ocenić jej możliwości, pisząc zaproszenie do składania ofert. Stamtąd będziesz mógł znaleźć najbardziej kompetentną agencję, która odpowie na kwestie związane z Twoim projektem internetowym.